دلنوشته های مسعود مویدی

مقالات و نامه های سیاسی ،اجتماعی من در قالب دلنوشته

دلنوشته های مسعود مویدی

مقالات و نامه های سیاسی ،اجتماعی من در قالب دلنوشته

طبقه بندی موضوعی

پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۱۵ ب.ظ

۰

نامه به صادق زیباکلام

پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۱۵ ب.ظ

البته  خوب می دانم که قرار نیست من بپذیرم.

اما بی شک می دانم این پاسخ شما  در من و بخشی از جامعه هدف شما ، یک دوگانگی  نسبت به شما ایجاد کرده که امیدواریم پاسخی از جانب شما دریافت کنیم.


۲: من یکی از افتخارات زندگی خود را در رکاب شخص دکتر مهدی خزعلی بودن می دانم.

از زمانی که توانستم از نزدیک با شخص دکتر خزعلی همکاری داشته باشم ، به دفعات دیدم که در یکی از 

شبکه های ماهواره ای هر دو بزرگوار در باب یک موضوع دعوت و مشغول گفتگو بودید.

اصلا و ابدا نمی خواهم بحث توهم توطئه را باز کنم ، اما استاد عزیز هر دو مان در ایران زندگی می کنیم.ما هم به قانون اساسی التزام داریم.

اما چگونه است یکی از کلیه امکانات می تواند استفاده کند و دیگری در کشور خود و در میان هشتاد میلیون جمعیت در سلول انفرادی.

این سوال را هم بارها از شما کرده اند و حضرتعالی به گونه استادانه به آن پاسخ داده اید.

باور بفرمایید هرچه تلاش می کنم برایم قابل هضم نیست تا این حد شباهت و در عین حال تا این حد تفاوت.

مثال:

 دکتر صادق زیباکلام در مناظره ای با آقای رسایی جمله ای می فرمایید با این مضمون:

اگر آمریکا ستیزی را از رهبری بگیریم ، رهبری چه مطلبی برای گفتن دارد (این جمله در مناظرات قبلی به آقای رسایی گفته میشد).

دکتر مهدی خزعلی:در سال اقتصاد مقاومتی از گلهای تریبون رهبری در مشهد انتقاد می کند با این نقل که ای کاش رهبری صرفه جویی را از گلهای تریبون خویش آغاز می کرد و ۲سال حکم زندان بابت این انتقاد دستمزدش میشود.

مطلب شما سنگین تر است یا انتقاد دکتر خزعلی.

جناب دکتر زیباکلام سخت است وقتی کسی را دوست داشته باشی و اما  مقابلش دچار تردید گردی.

امیدوارم که این بار پاسخی متفاوت از دفعات گذشته بفرمایید.

با تشکر 

مسعود مویدی

۳ شهریور ۹۵



لینک تلگرام:

@sarayeghalam

آدرس وبلاگ موقت:

Massoudmoayedi.blog.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی